Kalendarz
Gorzkowice
Logo tłumacza migowego
14 maj2019

W miesiącu maju uczniowie klas 6b, 6c i 7b wraz z opiekunami udali się na wycieczkę krajoznawczo – turystyczną po Ojcowskim Parku Narodowym. Na początku wędrówki zapoznaliśmy się z historią zamku w Pieskowej Skale skąd udaliśmy się pod Maczugę Herkulesa. Wędrując dalej podziwialiśmy wiele innych osobliwości przyrodniczych Doliny Prądnika tj. Brama Krakowska, Jaskinia Łokietka, wąwóz Skałbania. Ostatnim punktem naszej wycieczki była Pustynia Błędowska zwana „Polską Saharą”– największa pustynia w Europie. Z punktu widokowego mogliśmy zobaczyć jej olbrzymią przestrzeń, morze piasku. Wędrując po niej poczuliśmy moc prawdziwej pustyni. Po całodziennym pobycie na świeżym powietrzu w malowniczej scenerii Ojcowskiego Parku Narodowego, zmęczeni ale radośni udaliśmy się w drogę powrotną.

Wpisany przez: MS

Galeria zdjęć: . Link otwiera powiększoną wersję zdjęcia.
Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia