Kalendarz
Harmonagrm
Galerie
Kontakt Konatkt
herbGmina
Gorzkowice

W przypadku zastrzeżeń Odbiorcy do wysokości opłat naliczonych w fakturze, może on złożyć reklamację. Reklamacja powinna mieć formę pisemną i należy ją złożyć w Urzędzie Gminy lub przesłać pocztą na adres . Złożenie reklamacji nie wstrzymuje terminu zapłaty faktury.

Zasadność każdej reklamacji będzie indywidualnie przeanalizowana wraz z dokonaniem kontrolnego odczytu stanu wodomierza włącznie – w razie zastrzeżeń.

W przypadku stwierdzenia nadpłaty, w wyniku uznania racji Odbiorcy dokonującego reklamacji, zostaje ona zaliczona na poczet przyszłych należności. Możliwy jest również zwrot nadpłaty w formie przelewu na rachunek bankowy lub wypłaty gotówkowej. Zwrot taki następuje na pisemne żądanie Odbiorcy w terminie 14 dni od daty złożenia wniosku w tej sprawie.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia