4 października ruszył nabór wniosków w programie wsparcia dzieci z rodzin byłych pracowników PGR-ów i potrwa do 5 listopada.
Rodzice dzieci uczęszczających do szkół podstawowych, szkół średnich i uczniowie szkół średnich, którzy osiągnęli pełnoletność proszeni są o składanie wniosków do Urzędu Gminy w Gorzkowicach w pokoju nr. 18 w terminie do 27 października 2021 r. do godziny 15:00.
Cele programu to przede wszystkim:
• przeciwdziałanie nierównościom społecznym,
• cyfryzacja terenów popegeerowskich,
• poprawa jakości życia mieszkańców,
• rozwój cyfrowy dzieci i młodzieży z rodzin byłych pracowników PGR.
Dofinansowanie będzie można otrzymać na:
- sprzęt komputerowy z urządzeniami peryferyjnymi i akcesoriami oraz niezbędnym oprogramowaniem, umożliwiających pracę zdalną, w tym niezbędne akcesoria i oprogramowanie dla osób z niepełnosprawnościami
- ubezpieczenie zakupionego sprzętu komputerowego
Dofinansowanie w ramach grantów dla poszczególnych gmin zostanie określone jako iloczyn ilości dzieci i wnuków byłych pracowników PGR razy maksymalną stawkę za jednostkę komputera określoną w dokumentacji konkursowej tj. 3 500 zł.
Załączniki do pobrania:
Wpisany przez: MS